
QUEST נולד מהרצון לחבר את חווית הבושם למסע גילוי אישי. הבושם אינו רק ריח, אלא מורה דרך. ההשראה היא סיפורי פנטזיה קלאסיים וקווסטים הרואיים, בהם הגיבור יוצא למסע טרנספורמטיבי. העיצוב משקף תנועה, אנרגיה וזרימה, תוך שימוש בדימויים נשיים רצים ומשתלבים בנוף פרחוני, המדגיש את החיבור שבין האדם לטבע.


הבקבוק המעוצב דמוי אבן חן (ג'ם) ובעל קווים גיאומטריים חדים, מייצג יוקרה, יציבות, ואיסוף חוויות. מניפת הצבעים (לבן-שמנת, ירוק-ברקת, חום-ורדרד וכתום-חם) נבחרה כדי לייצג מגוון תווים בריח ומצבי רוח שונים, תוך שמירה על קו זהב קבוע המקנה תחושת פרימיום ועושר.
המיתוג מיושם כסדרת מודעות מגזין ושלטי חוצות המדגישות את האופי הרב-גוני והמיתולוגי של הבושם. בנוסף כמובן פוסטים באינסטגרם ורשתו אחרות שמובילים לדף נחיתה מכירתי.



אהבתם את העבודה שלי?
אשמח לשיתוף!!

מהרגע זה, אין דרך חזרה 🙂
אני כבר רצה להכין לך ספר מותג ואסטרטגיה שיגדילו את העסק שלך ויפילו את כולם מהכיסא.
כתבו לי